Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

75.000kr till bilköp??

Hallå, tänkte höra vart jag bör söka och om jag ens har någon chans att få lån på 75.000kr. Kommer använda dom till att köpa bil, men kan inte ta ett billån då jag inte har till kontantinsatsen.
Antar att jag säkert måste vänta, men vill kika nu ändå om chansen ändå finns då en bil dykt upp nu och den jag har snart rasar ihop.

Så här är mina förutsättningar:

Kreditbetyg på 8,4.
Fast anställning i 6 månader på garanterat 44% men jobbar oftast mer. Plus en tillställning hos annat företag.

Har flera betalningsanmärkningar på lite lägre summor(7st), första försvinner 20/1-19 och den sista 7/11-19.

2 förfrågningar där ena försvinner i maj och den andra i juli.

Har ett lån på 26.000 som minskar hela tiden.

Inkomst på ca 270.000/år. Sen har jag även utöver den inkomsten csn. Då jag både jobbar och studerar.

Så ja, finns det nån chans alls att få ett så stort lån och vart ska jag då söka?

Tror det blir svårt med så många betalningsanmärkningar.

Det du kan prova är goodcash. Men det är ju max 50.000.

Blir omöjligt i princip , är ingen seriös långivare slm tar risken att låna ut till en oerson som hela 7 gånger misskött skulder , dessutom ingen fast inkomst som räcker för bankernas säkerhet, möjligtvis kan du få sms lån då de siktar in sig på sånna som dig och lever på inkasso avgifter och skyhög ränta

Har du så pass hög lön hoppas jag du anmält det till csn, annars har du nog ett hyfsat återkrav att se fram emot. Dom erbjuder inte så jättefina återbetalningsplaner till dom som vanliga lånen.

Din kresithistorik bör vara hinder mot lån. Möjligen kredit med bil som säkerhet men då ska du ha 20% cash

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp