H
Hjälpmedlån
Gäst
Poäng: 0
Hallå, tänkte höra vart jag bör söka och om jag ens har någon chans att få lån på 75.000kr. Kommer använda dom till att köpa bil, men kan inte ta ett billån då jag inte har till kontantinsatsen.
Antar att jag säkert måste vänta, men vill kika nu ändå om chansen ändå finns då en bil dykt upp nu och den jag har snart rasar ihop.
Så här är mina förutsättningar:
Kreditbetyg på 8,4.
Fast anställning i 6 månader på garanterat 44% men jobbar oftast mer. Plus en tillställning hos annat företag.
Har flera betalningsanmärkningar på lite lägre summor(7st), första försvinner 20/1-19 och den sista 7/11-19.
2 förfrågningar där ena försvinner i maj och den andra i juli.
Har ett lån på 26.000 som minskar hela tiden.
Inkomst på ca 270.000/år. Sen har jag även utöver den inkomsten csn. Då jag både jobbar och studerar.
Så ja, finns det nån chans alls att få ett så stort lån och vart ska jag då söka?
Antar att jag säkert måste vänta, men vill kika nu ändå om chansen ändå finns då en bil dykt upp nu och den jag har snart rasar ihop.
Så här är mina förutsättningar:
Kreditbetyg på 8,4.
Fast anställning i 6 månader på garanterat 44% men jobbar oftast mer. Plus en tillställning hos annat företag.
Har flera betalningsanmärkningar på lite lägre summor(7st), första försvinner 20/1-19 och den sista 7/11-19.
2 förfrågningar där ena försvinner i maj och den andra i juli.
Har ett lån på 26.000 som minskar hela tiden.
Inkomst på ca 270.000/år. Sen har jag även utöver den inkomsten csn. Då jag både jobbar och studerar.
Så ja, finns det nån chans alls att få ett så stort lån och vart ska jag då söka?