Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

500 kr idag?

Hej,
Jag är i en akut situation utomlands. Mina pengar har blivit reserverade (de kommer att återbetalas) och mitt konto är därför på 0. Jag hoppades in i det sista på att de skulle återbetalas. Jag behöver betala mitt boende, det är söndag idag och jag står mycket handfallen kring hur jag kan lösa detta. I övrigt väntar jag in både lön och svar på samlingslån jag har skickat in kompletteringar för i fredags. Jag vågar inte ta en UC om de mot förmodan begär in kompletteringar även på mindre summor.
Jag får av någon anledning nobben på Bisnodelån. Har någon tips på mer obskyra smålån med direktutbetalning :/?

Haha alltså folk med sina bortförklaringar. Man är utomlands har inte 500 kr. Kan man inte fråga något syskon/föräldrar/ kompis osv. Om du får lön så är det ju om 24 timmar så är väl bara vänta in. Varför har dina pengar blivit reserverade och varför skulle inte dina pengar från din lön bli reserverade om man får fråga?

Bortförklaringar? Jag förklarar ju att det inte gör så bra för mig. Reserverade av Apple, en subscr. de tog årligt belopp på. De har godkänt återbetalning. Så ingen anledning för min lön att reserveras. Jag har varit här ett tag. Har du några tips?

Jag har ingen familj sedan jag var 17 år. Inga vänner jag har en relation till på det sättet just nu.

Jag är säker på att min situation löser sig imorgon, det är måndag. Förhoppningsvis får jag pengarna återbetalt. Större chans att samtala med bank. Det är idag jag är orolig för.

Jag är säker på att min situation löser sig imorgon, det är måndag. Förhoppningsvis får jag pengarna återbetalt. Större chans att samtala med bank. Det är idag jag är orolig för.
Förklara för boendet du betalar på måndag? :'(

Det är stort hotell. Jag har fått boka om det så bokningen bara är för en natt. Men jag är här nu och klockan är snart 16.00. Jag söker på.

Haha alltså folk med sina bortförklaringar. Man är utomlands har inte 500 kr. Kan man inte fråga något syskon/föräldrar/ kompis osv. Om du får lön så är det ju om 24 timmar så är väl bara vänta in. Varför har dina pengar blivit reserverade och varför skulle inte dina pengar från din lön bli reserverade om man får fråga?
Händer rätt ofta att dom reserveras ! Ticket reserverade 26 000 kr för mig ! Tog 5 dagar att få tillbaka för dom kunde inte bekräfta bokningen ! Så ja det händer

Jag har kollat på FB. Plan B är ett UC lån. Om någon har tips på ett bra UC lån med direktutbetalning så vore det guld. Även tips på en plan C.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp