Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

34 mål hos Kronofogden och i 20-åldern - ensam och lämnad av allt & alla men beslutsam att lösa detta

Du får ursäkta men undrar bara hur man kan ha både ADHD och ADD? Antingen har man ju hyperaktivitet eller inte. Och autism och Asperger? Det är ju under samma paraply. Och är man medlem i Mensa så går väl Wikipedia bort direkt. Inte första stället man söker information ifrån. Ja det blev mer funderingar utifrån ditt inlägg men önskar att allt går väl för dej. Du är ung och och verkar kunna fixa det ekonomiska relativt fort. Fokusera på det och se om du kan få hjälp med det övriga som tynger dej.

Jag har arbetat inom LSS som personlig assistent, elevassistent och boendestödjare.

Ja man kan ha både ADHD och ADD. Inom autismspektrumet kan du ha flera diagnoser. Idag går npf diagnosen Asperger under autism. Väldigt vanligt att man har fler än en diagnos inom autismspektrumet. Så det ena utesluter inte det andra. Dessutom skrivare TS att han är bipolär och då kan det i perioder vara mer ADHD diagnosen som är mest framträdande och i perioder är det ADD som är mest framträdande.

Du är i affekt. Låt det gå någon månad sen omvärdera situationen. En person som du vet hur man tjänar pengar, men läs på om du kan vara lämplig skuldsanering om några år också - i så fall planera för den.

Du behöver betala för dina skulder, men det behöver inte vara en börda hela livet.

Shit, låter nästan som att vi är samma person. Sitter mer eller mindre I exakt samma situation, liknande skuldberg av liknande anledningar, 25 år gammal, har dock flickvän sedan 3 år tillbaks som är med mig på tåget och vi har en 2.5 årig dotter med oss. Vilken ort befinner du dig i om det inte blir för personligt, kan ta det på pm annars

Shit, låter nästan som att vi är samma person. Sitter mer eller mindre I exakt samma situation, liknande skuldberg av liknande anledningar, 25 år gammal, har dock flickvän sedan 3 år tillbaks som är med mig på tåget och vi har en 2.5 årig dotter med oss. Vilken ort befinner du dig i om det inte blir för personligt, kan ta det på pm annars
Hej Emil! Jag befinner mig i Stockholm. Det blir absolut inte personligt. PMa gärna mig. :)

Jag har arbetat inom LSS som personlig assistent, elevassistent och boendestödjare.

Ja man kan ha både ADHD och ADD. Inom autismspektrumet kan du ha flera diagnoser. Idag går npf diagnosen Asperger under autism. Väldigt vanligt att man har fler än en diagnos inom autismspektrumet. Så det ena utesluter inte det andra. Dessutom skrivare TS att han är bipolär och då kan det i perioder vara mer ADHD diagnosen som är mest framträdande och i perioder är det ADD som är mest framträdande.
Det är precis så som du beskriver, och är skitjobbigt hur det kan pendla.

Kanske inget som löser detta snabbt men. Anonyma narkomaner, anonymous gamblers. Där kommer du höra på andra som haft det likadant om inte värre. Allting går. Jag känner folk som haft 2/3 miljoner i skulder, heroin missbruk, ingen kvar. Det har funkat för dom med hjälp av programmen jag nämnde ovan. Fortsätt kämpa. Du kan alltid skriva till mig om det känns mörkt
Tack för peppande ord. Det uppskattas verkligen - på riktigt. Jag är också helt övertygad om att allt går. Har sökt hjälp för allt och fått express-instanser. Läkare, psykologer, rådgivare etc.

Att höra den här typen av stories med miljonskulder ger eld. Mitt värsta problem är att mina snabblån har vidrig ränta. En 2 mille skuld på låg ränta är ju en annan sak att hantera, istället för 34 stycken med hälften ockerränta.

Uppskattar också att du öppnar dörren för att höra av sig. Självmordstankarna är i perifin, men såna som dig upplöser det. All heder och stort tack!
Jag är i din ålder och ensam med en bebis. Mina ”små” skulder på 50 tusen ger mig samma känsla som du beskriver. Men sen jag började med total avhållsam från spel har allt blivit lättare. Jag har beroende sjukdomen och även fast jag varit drogfri/nykter i 5 år så tog min sjukdom mig i spel istället. Vi löser detta tillsammans i slutet! Fortsätt kämpa och jag förstår din ångest runt löning. Känner exakt samma sak. När alla andra blir glada för sin lön så växer min klump i magen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp