Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
3 år kvar, -hur ligger ni andra till ?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kaffesump" data-source="post: 485280" data-attributes="member: 5855"><p>Nu är min skuldsanering avslutad sedan två månader tillbaka och eftersom både min fru och jag lever med skyddade personuppgifter så kan inte vi ansöka om lån via <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/27" target="_blank">lendo</a> för exempel. Vi måste fysiskt besöka banken.</p><p></p><p>I slutet på denna månad nu så har vi ett möte inbokat där vi ska söka ett samlingslön på 275.000 kr för att lösa ett stort lån som har ingått i min skuldsanering men som min fru står som medlåntagare på. Detta lån som ligger hos Intrum kostar oss 7200 kr i månaden fördelat på två skulder. Vi ska också samla mindre lån i denna summa på 275.000.</p><p></p><p>Dessa lån inklusive Intrum som vi ska samla kostar oss 9200kr i månaden och får vi då samlingslån så sjunker denna månatliga kostnad till cirka 2800 kr i månaden från 9200 kr. Stor skillnad.</p><p></p><p>Våra löner ihop (netto) är 55.000 och utgifter på 34.000. Varken min fru eller jag har betalningsanmärkningar. Dock har hon ett stort lån på sig som är på 330.000 kr om jag inte minns fel men det ska inte bakas in i samlingslånet. Får vi lånet så blir utgifterna 27.000 i månaden istället för 34.000. Vi frigör cirka 7100 kr i månaden om banken ger oss ett samlingslån.</p><p></p><p>Vi håller tummar och tår för att banken ger oss ett samlingslån på 275.000 kr.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kaffesump, post: 485280, member: 5855"] Nu är min skuldsanering avslutad sedan två månader tillbaka och eftersom både min fru och jag lever med skyddade personuppgifter så kan inte vi ansöka om lån via [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/27"]lendo[/URL] för exempel. Vi måste fysiskt besöka banken. I slutet på denna månad nu så har vi ett möte inbokat där vi ska söka ett samlingslön på 275.000 kr för att lösa ett stort lån som har ingått i min skuldsanering men som min fru står som medlåntagare på. Detta lån som ligger hos Intrum kostar oss 7200 kr i månaden fördelat på två skulder. Vi ska också samla mindre lån i denna summa på 275.000. Dessa lån inklusive Intrum som vi ska samla kostar oss 9200kr i månaden och får vi då samlingslån så sjunker denna månatliga kostnad till cirka 2800 kr i månaden från 9200 kr. Stor skillnad. Våra löner ihop (netto) är 55.000 och utgifter på 34.000. Varken min fru eller jag har betalningsanmärkningar. Dock har hon ett stort lån på sig som är på 330.000 kr om jag inte minns fel men det ska inte bakas in i samlingslånet. Får vi lånet så blir utgifterna 27.000 i månaden istället för 34.000. Vi frigör cirka 7100 kr i månaden om banken ger oss ett samlingslån. Vi håller tummar och tår för att banken ger oss ett samlingslån på 275.000 kr. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
3 år kvar, -hur ligger ni andra till ?
Topp