Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

25k i småkrediter, inte taxerad inkomst.

Hej!
Har cirka 25k i små krediter jag skulle vilja samla. Arbetar heltid och tjänar cirka 21000.
Har dock ännu inte taxerad inkomst.. alla krediter jag tagit har varit via Lönespec/ Kreditz osv.
Hjälp gärna. Kan inte ha så här många skulder som bara stiger.

Hej!
Har cirka 25k i små krediter jag skulle vilja samla. Arbetar heltid och tjänar cirka 21000.
Har dock ännu inte taxerad inkomst.. alla krediter jag tagit har varit via Lönespec/ Kreditz osv.
Hjälp gärna. Kan inte ha så här många skulder som bara stiger.
Vad är lönespec kredit för något? :)

Vad har du för UCrisk? Hur många förfrågningar och när var senaste?
Sök ett samlingslån. Du får väl skicka en lönespec som styrker att du har den inkomst du har om din deklarerade inkomst inte syns ännu.

Vad är lönespec kredit för något? :)

Han menar att han fått lån genom att visa lönespecifikationer för att styrka inkomst. Kreditz är ett verktyg företag kan använda för att bl.annat se inkomst/utgifter genom att de skannar igenom din transaktionshistorik.

Han menar att han fått lån genom att visa lönespecifikationer för att styrka inkomst. Kreditz är ett verktyg företag kan använda för att bl.annat se inkomst/utgifter genom att de skannar igenom din transaktionshistorik.
Hur vet du att TS är en han?;)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp