Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
24Money - Någon som blivit beviljad?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Oregistrerade" data-source="post: 30628"><p><strong>Svar via mail idag!</strong></p><p></p><p>Hej!</p><p></p><p>Ansökte väl för ca 2v sedan. </p><p></p><p>Fick svar idag att de behöver kompletterande uppgifter av mig.</p><p></p><p>> Inscannad ID handling</p><p>> Månadskostnad boende</p><p>> Kopia på de två senaste lönespec.</p><p>> Uppgifter om ALLA övriga lån - räntor och hur mycket man amorterar</p><p></p><p></p><p>> De behöver alltså dessa uppgifter även fast de inte ens tagit ställning till att låna ut pengar. Jag skulle aldrig skicka in alla dessa uppgifter om jag inte ens vet om jag får beviljat. Det är ju för tusan fler uppgifter än ligorna använder sig av för att kapa ID i folks brevlådor.</p><p></p><p>För mig har det löst sig via annat sätt så jag mailade tillbaka om att jag tackade så mycket för sent svar samt att de kan plocka bort min ansökan.</p><p></p><p>Ingen UC ännu iaf ifrån dessa. Kanske inte tar UC.</p><p></p><p>Det är väl inte jättesnabba direkt. Dem är ju inte heller så smidiga när man väl får svar.</p><p></p><p>Ansökte via hemsidan och fick felmeddelande - dock verkar ju ansökan gått igenom då jag fick svar.</p><p></p><p>Lycka till alla där ute. Jag rekommenderar INTE 24Money via nätet.</p><p></p><p>Kanske funkar deras butiker bättre mellan 3 ögon?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Oregistrerade, post: 30628"] [b]Svar via mail idag![/b] Hej! Ansökte väl för ca 2v sedan. Fick svar idag att de behöver kompletterande uppgifter av mig. > Inscannad ID handling > Månadskostnad boende > Kopia på de två senaste lönespec. > Uppgifter om ALLA övriga lån - räntor och hur mycket man amorterar > De behöver alltså dessa uppgifter även fast de inte ens tagit ställning till att låna ut pengar. Jag skulle aldrig skicka in alla dessa uppgifter om jag inte ens vet om jag får beviljat. Det är ju för tusan fler uppgifter än ligorna använder sig av för att kapa ID i folks brevlådor. För mig har det löst sig via annat sätt så jag mailade tillbaka om att jag tackade så mycket för sent svar samt att de kan plocka bort min ansökan. Ingen UC ännu iaf ifrån dessa. Kanske inte tar UC. Det är väl inte jättesnabba direkt. Dem är ju inte heller så smidiga när man väl får svar. Ansökte via hemsidan och fick felmeddelande - dock verkar ju ansökan gått igenom då jag fick svar. Lycka till alla där ute. Jag rekommenderar INTE 24Money via nätet. Kanske funkar deras butiker bättre mellan 3 ögon? [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
24Money - Någon som blivit beviljad?
Topp