Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
2019 kommer bli året
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Per1975" data-source="post: 111049" data-attributes="member: 4424"><p>Idag/igår kom ett bakslag. Har vunnit över hundratusen många gånger från några tusenlappar och tänkte att det nog var möjligt att öka på mina pengar än en gång.</p><p>2000 från vinster från försäljningar gick åt.</p><p>Sen ökade jag på min kommande mobilräkning till 5000 kronor för tredje månaden i rad nu... vann ingenting. :/</p><p>Tog pengar från mina två kreditkort 699 och 730 ca. Inga vinster.</p><p>Lånade 2000 kronor, allt bara gick ner.</p><p>Lånade 1500 också som ska betalas inom två veckor via mobilräkning.</p><p>Vad blir det? Över tiotusen, helt bortkastat. Dagen innan spärren slår igång. Känner mig både arg och förbannad och lättad över att jag än en </p><p>gång fått bekräftat att jag inte verkar vinna längre. </p><p>I april i år hade jag en vinst på 409 000 som spelbolaget var sega med att betala ut så att jag fortsatte och förlorade pengarna. Sen fick jag höra i chatten att jag hade kunnat spärra min inloggning tills pengarna betalats ut. Varför har man inte koll på sånt?</p><p>Om jag hade slutat då hade jag varit lite rikare.</p><p>Det är så himla surt att sluta spela med 90k i smslån. Fyfan! När vinsterna haglade ner för bara några månader sen känns det hårt att behöva betala allt sakta men på något sätt kanske man förtjänar det.</p><p></p><p>Kommer nog känna annorlunda och mer glädje om några månader och det är sista gången jag ska vakna med ångest imorgon. Efter spärren ska jag vakna och inte minnas gårdagens förluster och det är skönt.</p><p>Det känns så girigt och bortskämt att jaga storvinsten men man blir bortskämd när det har känts så lätt. </p><p>Mina största vinster på ett spinn ligger på nästan 170 000. Och nu kommer jag istället bli expert på loppisar och sånt och ta mig ut ur mitt lilla lyxliv. Jag har kunnat köpa mycket till mig själv men har försummat mina studier utöver viktigaste ämnet och det känns som att spelandet går ut över hälsan.</p><p>Har gått ner 15 kg på ett år och hade ryggvärk förut som kom oftare och oftare.</p><p></p><p>Summan av det hela är att jag vet att jag måste in på spelpaus direkt och fixa det. För mig finns det ingen annan lösning för ju mer desperat jag blir desto mer pengar försöker jag få fram för att lägga på spel i hopp om en storvinst. Ibland kan jag sätta in 3000 och vinna 91 000 och så går det ner till 0. Tänker på att kunna köpa hus, bilar, fixa aktier igen, sparande osv. och kan inte ge mig när så mycket pengar behövs.</p><p>Jag är glad över att det går att tvångssluta 1 januari.</p><p></p><p>Den här tiden nästa år kommer jag inte ha några förfrågningar på UC och förhoppningsvis kommer lånen vara ordentligt nerbetade. Jag ska få min examen i vår och måste hålla ögonen på målet. Sluta jaga drömmen om mycket pengar.</p><p></p><p>Jag har många i släkten som är glada i alkohol fast jag själv inte är så men jag spelade dataspel rätt friskt i 5 år och kan ju se ett samband där. Inte en dum person egentligen (tycker jag) men beroendepersonlighet. Allt måste styras och göras med måtta antar jag.</p><p>Nej, jag går och lägger mig. Känner mig som en nolla idag men jag ska se till att det inte känns så om ett år. Jag ska kämpa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Per1975, post: 111049, member: 4424"] Idag/igår kom ett bakslag. Har vunnit över hundratusen många gånger från några tusenlappar och tänkte att det nog var möjligt att öka på mina pengar än en gång. 2000 från vinster från försäljningar gick åt. Sen ökade jag på min kommande mobilräkning till 5000 kronor för tredje månaden i rad nu... vann ingenting. :/ Tog pengar från mina två kreditkort 699 och 730 ca. Inga vinster. Lånade 2000 kronor, allt bara gick ner. Lånade 1500 också som ska betalas inom två veckor via mobilräkning. Vad blir det? Över tiotusen, helt bortkastat. Dagen innan spärren slår igång. Känner mig både arg och förbannad och lättad över att jag än en gång fått bekräftat att jag inte verkar vinna längre. I april i år hade jag en vinst på 409 000 som spelbolaget var sega med att betala ut så att jag fortsatte och förlorade pengarna. Sen fick jag höra i chatten att jag hade kunnat spärra min inloggning tills pengarna betalats ut. Varför har man inte koll på sånt? Om jag hade slutat då hade jag varit lite rikare. Det är så himla surt att sluta spela med 90k i smslån. Fyfan! När vinsterna haglade ner för bara några månader sen känns det hårt att behöva betala allt sakta men på något sätt kanske man förtjänar det. Kommer nog känna annorlunda och mer glädje om några månader och det är sista gången jag ska vakna med ångest imorgon. Efter spärren ska jag vakna och inte minnas gårdagens förluster och det är skönt. Det känns så girigt och bortskämt att jaga storvinsten men man blir bortskämd när det har känts så lätt. Mina största vinster på ett spinn ligger på nästan 170 000. Och nu kommer jag istället bli expert på loppisar och sånt och ta mig ut ur mitt lilla lyxliv. Jag har kunnat köpa mycket till mig själv men har försummat mina studier utöver viktigaste ämnet och det känns som att spelandet går ut över hälsan. Har gått ner 15 kg på ett år och hade ryggvärk förut som kom oftare och oftare. Summan av det hela är att jag vet att jag måste in på spelpaus direkt och fixa det. För mig finns det ingen annan lösning för ju mer desperat jag blir desto mer pengar försöker jag få fram för att lägga på spel i hopp om en storvinst. Ibland kan jag sätta in 3000 och vinna 91 000 och så går det ner till 0. Tänker på att kunna köpa hus, bilar, fixa aktier igen, sparande osv. och kan inte ge mig när så mycket pengar behövs. Jag är glad över att det går att tvångssluta 1 januari. Den här tiden nästa år kommer jag inte ha några förfrågningar på UC och förhoppningsvis kommer lånen vara ordentligt nerbetade. Jag ska få min examen i vår och måste hålla ögonen på målet. Sluta jaga drömmen om mycket pengar. Jag har många i släkten som är glada i alkohol fast jag själv inte är så men jag spelade dataspel rätt friskt i 5 år och kan ju se ett samband där. Inte en dum person egentligen (tycker jag) men beroendepersonlighet. Allt måste styras och göras med måtta antar jag. Nej, jag går och lägger mig. Känner mig som en nolla idag men jag ska se till att det inte känns så om ett år. Jag ska kämpa. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
2019 kommer bli året
Topp