Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
2 år har gått
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hamre" data-source="post: 444031" data-attributes="member: 7957"><p>Hej alla forumdeltagare!</p><p></p><p>Ville bara skriva av mig. 2 år har gått på min skuldsanering. 2 år kvar av betalningar då jag fick en 4-årig betalningsplan pga barn. Känns så himla skönt. Halva tiden har gått. Jag vet att det inte är halva tiden av hela skuldsaneringen men halva tiden av betalningar.</p><p>Man börjar se ljuset i tunneln. Har varit väldigt svårt dessa 2 år men fått otroligt bra stöd av min familj.</p><p></p><p>Dessa 2 månader man får där man ej behöver betala har verkligen visat mig hur mycket jag och min fru kan spara varje månad om vi inte hade haft skulder. Det ger mig verkligen energi till att klara detta. Veta att när detta är klart så kommer vi kunna spara mycket och njuta av livet i stället för att bäva inför nästa månads räkningar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hamre, post: 444031, member: 7957"] Hej alla forumdeltagare! Ville bara skriva av mig. 2 år har gått på min skuldsanering. 2 år kvar av betalningar då jag fick en 4-årig betalningsplan pga barn. Känns så himla skönt. Halva tiden har gått. Jag vet att det inte är halva tiden av hela skuldsaneringen men halva tiden av betalningar. Man börjar se ljuset i tunneln. Har varit väldigt svårt dessa 2 år men fått otroligt bra stöd av min familj. Dessa 2 månader man får där man ej behöver betala har verkligen visat mig hur mycket jag och min fru kan spara varje månad om vi inte hade haft skulder. Det ger mig verkligen energi till att klara detta. Veta att när detta är klart så kommer vi kunna spara mycket och njuta av livet i stället för att bäva inför nästa månads räkningar. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
2 år har gått
Topp