Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

2 år har gått

Hej alla forumdeltagare!

Ville bara skriva av mig. 2 år har gått på min skuldsanering. 2 år kvar av betalningar då jag fick en 4-årig betalningsplan pga barn. Känns så himla skönt. Halva tiden har gått. Jag vet att det inte är halva tiden av hela skuldsaneringen men halva tiden av betalningar.
Man börjar se ljuset i tunneln. Har varit väldigt svårt dessa 2 år men fått otroligt bra stöd av min familj.

Dessa 2 månader man får där man ej behöver betala har verkligen visat mig hur mycket jag och min fru kan spara varje månad om vi inte hade haft skulder. Det ger mig verkligen energi till att klara detta. Veta att när detta är klart så kommer vi kunna spara mycket och njuta av livet i stället för att bäva inför nästa månads räkningar.

Har också halva tiden kvar och det har gått över förväntan bra, tänker knappt på det ( förutom 1 gång i månaden när jag kollar att det är draget).
Kommer bli konstigt när allt är över och man är skuldfri för första gången på många år.

Har liknande situation, nästan halva tiden av 5år har gått.

Känns märkligt enkelt? Väntar nästan på att något ska hända.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp