Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

10 000kr-15 000kr, där de tar creditsafe

Någon som vet ett lån där de tar creditsafe eller "enklare" UC:n som inte påverkar kreditvärdigheten? Helst inte kolla förelägganden hos kfm heller... behöver 10 000kr-15000 kr, jag har inga anmärkningar men inser att det kanske inte finns något sådant lån? Värt att kolla med er iaf!

Någon som vet ett lån där de tar creditsafe eller "enklare" UC:n som inte påverkar kreditvärdigheten? Helst inte kolla förelägganden hos kfm heller... behöver 10 000kr-15000 kr, jag har inga anmärkningar men inser att det kanske inte finns något sådant lån? Värt att kolla med er iaf!
Nanokredit och nanoflex, tar dock bisnode å ej creditsafe men lätta å bli godkänd hos dock hög återbetalning varje månad.

Vivus lätt å få 16000 hos men hög återbetalning/förlängning varje månad å bara liten del är amortering resten ränta ... de jag kommer på nu såhär på rak arm

Jag skulle rekommendera Credway eller everyday plus. Varning för nano och nanoflex då de inte är enkla att få.

Ferratum Credit tar Creditsafe enkelt att få höjt var 6:e månad om man har behov av det och sköter sina betalningar. Vill du dela upp återbetalningen betalar du 10% av den resterande skulden.

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp