Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

åh !!! så arg!!

Sitter å ringer runt till alla inkasso bolag. Herre gud vad otrevliga dom ät. Har hittills ringt typ 14 bolag, dom enda som har varit trevliga har varit intrum och allectum. Killen på onea/ vivus fick jag skälla ut. Finns ingen som helst anledning att vara så otrevlig. ...

Sitter å ringer runt till alla inkasso bolag. Herre gud vad otrevliga dom ät. Har hittills ringt typ 14 bolag, dom enda som har varit trevliga har varit intrum och allectum. Killen på onea/ vivus fick jag skälla ut. Finns ingen som helst anledning att vara så otrevlig. ...
:( tufft! Kämpa på! Nä de finns ingen anledning och vara trevlig mot dom om dom inte är trevlig tillbaks!

Usch förstår dig så väl.....men ringer aldrig bara mailar.
Men de du säjer dom är bra att ha att göra med,
Faktiskt så har de på onea/vivus också fixat det rätt bra för mig , men det tog låååång tid
De värsta är Gothia . de har ställt till det rejält för mig helt hopplösa att ha att göra med och helt empatibefriade

Vet precis hur du känner. Det är ett hästjobb och hemskt. Då förtjänar man inte skit. Snarare en medalj.

Vilka lån/krediter har nu släppt? Och finns det någon\några man absolut inte bör släppa och några man kan släppa utan att behöva ligga sömnlös ? Det här med inkasso är helt nytt för mig..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp