Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Bolån
Öka bolån
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="skulden" data-source="post: 257446" data-attributes="member: 3075"><p>Dyster kväll. Efter att ha gett Nordax alla våra uppgifter, verifierat löner, värderat huset osv i mars månad fick vi i dag besked att dom inte vill hjälpa oss. </p><p>Det har fram tills idag låtit positivt och förra veckan när jag pratade med dom såg det bra ut. Jag har fått jaga handläggaren i flera veckor för att få besked. För några veckor sedan när jag pratade med dom och sa att jag undrade hur det såg ut sa killen på kundtjänst att det bara skulle slutgranskas men såg bra ut. och jag skulle bli uppringd av min handläggare samma dag. Jag väntade på samtalet en vecka och ringde sedan igen, blev åter lovad att kontaktas samma dag eller dagen efter utan att någon ringde. I dag ringde jag och var lite irriterad och sa att nu vill jag ha besked!</p><p>Sent i eftermiddags ringer handläggaren och säger att "tyvärr kan vi inte hjälpa er då er driftkostnad blir för hög, vi hade satt ett kommatecken fel vilket gör att kalkylen inte går ihop"... Öhh driftkostnad på en liten kåk på 98km2 kan väl inte stjälpa en hel kalkyl med allt vi har i bagaget! Vi har enorma blanco det vet vi men dom har ju oxå fått allt hela tiden vi har pratat siffror och lösningar och det har låtit jättebra, driften på kåken är inte speciellt hög. Har dom satt 4kr istället för 4000kr då eller? </p><p></p><p>Ärligt så blev jag så upprörd och förtvivlad att jag inte ens förmådde fråga nått. </p><p>Att dom inte kan hjälpa oss kan jag acceptera men att dom fram till förra veckan gett oss positiva vibbar och att det dragit ut så enormt på tiden har jag svårt att köpa. Vi är tillbaka på botten å just nu är jag nära att ge upp!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="skulden, post: 257446, member: 3075"] Dyster kväll. Efter att ha gett Nordax alla våra uppgifter, verifierat löner, värderat huset osv i mars månad fick vi i dag besked att dom inte vill hjälpa oss. Det har fram tills idag låtit positivt och förra veckan när jag pratade med dom såg det bra ut. Jag har fått jaga handläggaren i flera veckor för att få besked. För några veckor sedan när jag pratade med dom och sa att jag undrade hur det såg ut sa killen på kundtjänst att det bara skulle slutgranskas men såg bra ut. och jag skulle bli uppringd av min handläggare samma dag. Jag väntade på samtalet en vecka och ringde sedan igen, blev åter lovad att kontaktas samma dag eller dagen efter utan att någon ringde. I dag ringde jag och var lite irriterad och sa att nu vill jag ha besked! Sent i eftermiddags ringer handläggaren och säger att "tyvärr kan vi inte hjälpa er då er driftkostnad blir för hög, vi hade satt ett kommatecken fel vilket gör att kalkylen inte går ihop"... Öhh driftkostnad på en liten kåk på 98km2 kan väl inte stjälpa en hel kalkyl med allt vi har i bagaget! Vi har enorma blanco det vet vi men dom har ju oxå fått allt hela tiden vi har pratat siffror och lösningar och det har låtit jättebra, driften på kåken är inte speciellt hög. Har dom satt 4kr istället för 4000kr då eller? Ärligt så blev jag så upprörd och förtvivlad att jag inte ens förmådde fråga nått. Att dom inte kan hjälpa oss kan jag acceptera men att dom fram till förra veckan gett oss positiva vibbar och att det dragit ut så enormt på tiden har jag svårt att köpa. Vi är tillbaka på botten å just nu är jag nära att ge upp! [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Bolån
Öka bolån
Topp