Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ödets ironi??

Hej alla !

Jag har några saker att berätta

Först vill jag tipsa om en pod som heter Verkligheten i P3

I det senaste avsnittet handlar det om Lukas skuldfälla, denna Lukas är jag så ni alla vet det

Lyssna gärna och kommentera nedan vad ni tyckte

Sen har jag fått ett jobb som låneförmedlare och det är väll höjden av ironi ändå??
Skuldsatt upp över öronen och så ska man jobba med att hjälpa folk med DERAS ekonomi...

Vi får se hur det går men trots allt så är ett jobb bara positivt för då kan jag ju kanske äntligen snart samla alla hemska lån och komma på fötter igen!

Ha det bra där ute och ta hand om er
Stor Kram till alla

Hej alla !

Jag har några saker att berätta

Först vill jag tipsa om en pod som heter Verkligheten i P3

I det senaste avsnittet handlar det om Lukas skuldfälla, denna Lukas är jag så ni alla vet det

Lyssna gärna och kommentera nedan vad ni tyckte

Sen har jag fått ett jobb som låneförmedlare och det är väll höjden av ironi ändå??
Skuldsatt upp över öronen och så ska man jobba med att hjälpa folk med DERAS ekonomi...

Vi får se hur det går men trots allt så är ett jobb bara positivt för då kan jag ju kanske äntligen snart samla alla hemska lån och komma på fötter igen!

Ha det bra där ute och ta hand om er
Stor Kram till alla
Hej!! Jag har lyssnat på din berättelse nu, ärlig berättelse om ditt liv med skulder...Hur många lån har du tagit nu? Grattis till ditt jobb som låneförmedlare :) med handen på hjärtat hur tror du det kommer att gå?

Har inte lyssnat än men ska, hur lyckades du få ett jobb som låneförmedlare? Med skulder och vad jag förstått spelmissbruk i botten ?!

Bra jobbat i vilket fall som helst! :)

Om man hållt på med lån själv så kan man ju en del.

Tycker inte alls det låter dåligt!
Du har kunskap, erfarenhet och kan hjälpa andra människor på ett bättre sätt än många andra!

Lycka till med jobbet och stort grattis!

Jag lyssnade för någon dag sedan. Synd att avsnittet var så kort :D!

Lyssnade på reportaget förra fredagen. Intressant, kan du ge oss en aktuell uppdatering på hur det går?

Jag började jobbet idag så än så länge är allt väldigt nytt, jag tror att väldigt många av mina egna problem kan lösa sig i och med att jag nu får bättre inkomst och därigenom kan jag ju faktiskt själv bli kund där jag jobbar :D

Vi får se men jag är försiktigt optimistisk iaf

Konsekvenserna dock över allt som har hänt mig den senaste tiden och inte bara ekonomin utan en del andra personliga grejer har gjort att jag för första gången i mitt liv går på medicin, vet att jag inte är ensam om det heller såklart men för en person som knappt ens tar alvedon och hatar att svälja tabletter så är det jobbigt.

vidare kan jag ju säga att är det så att någon funderar på att samla sina lån till en bättre ränta så skicka iväg ett pm till mig så kan jag ringa er, slipper ni göra nånting själva! :D

vidare kan jag ju säga att är det så att någon funderar på att samla sina lån till en bättre ränta så skicka iväg ett pm till mig så kan jag ringa er, slipper ni göra nånting själva! :D

Se bara till att du inte förlorar jobbet! Följ de direktiv du får på plats. Jobb är en förutsättning för att du ska kunna ta dig ur ditt eget skuldberg. Det är nog lätt att vara för snäll för att man förstår och känner empati för andra.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp