Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Återfall igen efter spelpaus…
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Därigen" data-source="post: 258620" data-attributes="member: 6344"><p>tjenare alla, jag vet inte hur ska jag börja, jag har läst många gånger här att hur folk hade med spelmissbruket. Jag spelar nästan 5 år nu de året som spelpaus har inte funnits då har har jag förlorad mycket pengar typ varje lön direkt. Nu dem senaste året som spelpaus har kommit då stänger jag mig vid årskiftet och sen efter ett tag då hittar jag nya spelbolag utan svensk licens. Den året hade jag 2 återfall. </p><p></p><p>Jag vet hur det är med hela spelandet och hur det kan gå men ändå jag hamnar på samma sits som jag vart tidigare. Den här månad då var jag skuldfri. Men jag hamnade på spelsidor igen och då spelade bort min lön och den som jag sparade. </p><p></p><p>Jag berättade min spelmissbruk till mina föräldrar dem gångerna som jag hamnat på samma sits. Men den här gången orka jag inte att berätta vad jag gjorde. Jag lovade till mina föräldrar att jag kan visa min ekonomi/ min bankkonto varje vecka så ni har koll på mig.</p><p>Därför nu när jag förlorade allt som jag hade så tog jag lån för att täcka över mitt konto att visa det har inte hänt nånting. </p><p></p><p></p><p>jag tog privatlån på 20000kr hos Swedbank och 16000kr hos <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9068" target="_blank">fairlo</a>.</p><p>jag har ju stängt mig på spelpaus och har stängt mig över allt på varenda utlandsk spelbolag också. Jag är så trött på det livet som jag skapat för mig själv under de 5 året som jag håller på med spelet.</p><p></p><p>jag har en inkomst på 20000kr netto </p><p>Efter alla utgifter som jag har varje månad så har jag 7000 kvar.</p><p> </p><p>jag tänkte fråga syns Swedbank lånet på UC?</p><p></p><p>Har ni nå tips vad ska jag göra med de två lånet som jag har kvar och betala?</p><p></p><p>Förlåt för min dåliga svenska och hela texten men det är som är i min huve just nu, tänkte bara om någon av er har varit på samma sits så kan ni hjälp mig också.</p><p></p><p>tack på förhand</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Därigen, post: 258620, member: 6344"] tjenare alla, jag vet inte hur ska jag börja, jag har läst många gånger här att hur folk hade med spelmissbruket. Jag spelar nästan 5 år nu de året som spelpaus har inte funnits då har har jag förlorad mycket pengar typ varje lön direkt. Nu dem senaste året som spelpaus har kommit då stänger jag mig vid årskiftet och sen efter ett tag då hittar jag nya spelbolag utan svensk licens. Den året hade jag 2 återfall. Jag vet hur det är med hela spelandet och hur det kan gå men ändå jag hamnar på samma sits som jag vart tidigare. Den här månad då var jag skuldfri. Men jag hamnade på spelsidor igen och då spelade bort min lön och den som jag sparade. Jag berättade min spelmissbruk till mina föräldrar dem gångerna som jag hamnat på samma sits. Men den här gången orka jag inte att berätta vad jag gjorde. Jag lovade till mina föräldrar att jag kan visa min ekonomi/ min bankkonto varje vecka så ni har koll på mig. Därför nu när jag förlorade allt som jag hade så tog jag lån för att täcka över mitt konto att visa det har inte hänt nånting. jag tog privatlån på 20000kr hos Swedbank och 16000kr hos [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9068"]fairlo[/URL]. jag har ju stängt mig på spelpaus och har stängt mig över allt på varenda utlandsk spelbolag också. Jag är så trött på det livet som jag skapat för mig själv under de 5 året som jag håller på med spelet. jag har en inkomst på 20000kr netto Efter alla utgifter som jag har varje månad så har jag 7000 kvar. jag tänkte fråga syns Swedbank lånet på UC? Har ni nå tips vad ska jag göra med de två lånet som jag har kvar och betala? Förlåt för min dåliga svenska och hela texten men det är som är i min huve just nu, tänkte bara om någon av er har varit på samma sits så kan ni hjälp mig också. tack på förhand [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Återfall igen efter spelpaus…
Topp