Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Återbetalning av bilskatt,vilka utbetalnings dagar?

Ställde av bilen i måndags då det blir cykel denna månad. Såg att jag skulle få tillbaka 1800kr på bil skatten..mailade o frågade när det skulle betalas ut,fick olika svar. Någon som vet vilka utbetalnings dagar transport styrelsen har?

Torsdagar har det varit tidigare...ställde du av i måndags får du nog nästa vecka. Man brukar kunna se dagen innan på sin bank.

Torsdagar har det varit tidigare...ställde du av i måndags får du nog nästa vecka. Man brukar kunna se dagen innan på sin bank.
Att dom betalar ut varje torsdag alltså? Den ena ja prata med sa att dom borde komma nu på fredag och en annan sa att eventuellt nästa fredag om jag har tur,så ja de visar sig då

Kan ja ändrats sen jag ställde av...då kom pengarna på torsdagar :)

Kan ja ändrats sen jag ställde av...då kom pengarna på torsdagar :)
Ställde av den i måndags så hade hoppats jag fått utbetalningen idag torsdag då det är utbetalning idag men ikke,kanske kommer nästa torsdag förhoppningsvis

Tisdagar va de vist utbildnings dagar...och tisdagen som kommer är de röd dag så kommer nog ingen återbetalning nästa vecka heller

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp