Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Återbäring 2023

jag gick ur kyrkan förra året och undrar nu om jag fortfarande kan få skatteåterbäringen i april? Är i val och kval på att släppa allt men försöker in i det sista! Måste få bort Credifi 30000 och Vivus 55000 för att kunna hålla mig på fötter! Får inga samlingslån och försöker sälja av mycket men ingen som köper. Med Skattepengarna kan jag iaf minska lite på dessa hemska lån.

jag gick ur kyrkan förra året och undrar nu om jag fortfarande kan få skatteåterbäringen i april? Är i val och kval på att släppa allt men försöker in i det sista! Måste få bort Credifi 30000 och Vivus 55000 för att kunna hålla mig på fötter! Får inga samlingslån och försöker sälja av mycket men ingen som köper. Med Skattepengarna kan jag iaf minska lite på dessa hemska lån.

Varför skulle du inte få det ?

Begärde du utträde under 2022 gäller det from inkomståret 2023 och märks på deklarationen 2024

Jag gick ut efter semestern förra året, tänkte bara om man skulle fylla i någon bilaga

Jag gick ut efter semestern förra året, tänkte bara om man skulle fylla i någon bilaga
Ah
Nej du behöver inte fylla i något, du ska betala kyrkskatt på deklarationen som kommer nu, först 2024s deklaration slipper du det på

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp