Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Åsikter angående konsumentkredit Lendo

Hej,
Har fått erbjudanden idag när min ansökan på samlingslån genom Lendo.
Vad har ni för kunskap om Konsumentkredit (de beviljar hela summan 6.33% ränta)
Är det någon annan som har nyttjat dessa?

Har lån hos dom i 2 år och aldrig haft några problem alls. Bara positiva erfarenheter och bra service :)

Jag har lån hos dem sedan 1,5 år. Inga problem alls och trevlig kundtjänst.

Hej,
Har fått erbjudanden idag när min ansökan på samlingslån genom Lendo.
Vad har ni för kunskap om Konsumentkredit (de beviljar hela summan 6.33% ränta)
Är det någon annan som har nyttjat dessa?
Får man inte bisnodeförfrågningar när man söker lån genom Lendo? Jag fick från två stycken banker sist jag gjorde en ansökan. Tänkte eftersom du skulle ansöka om höjning på Fairlo i slutet av månaden. Sorry för off-topic

Får man inte bisnodeförfrågningar när man söker lån genom Lendo? Jag fick från två stycken banker sist jag gjorde en ansökan. Tänkte eftersom du skulle ansöka om höjning på Fairlo i slutet av månaden. Sorry för off-topic
Tack för du hörde av dig! Jag fick en Bisnode förfrågan då jag har en faktura hos Svea som övergick till delbetalning.. så nu har jag 2 st och kan ändå inte söka om höjningen hos Fairlo.
Som jag förstod det av Lendo så beror det på vilka banker som erbjuder, jag fick inga av dessa banker! Så hoppas att jag ör safe!!

Hur mycket erbjöd Konsumentkredit? Har mest sett att de erbjuder medelstora summor, 50-200,000 SEK.

Hur mycket erbjöd Konsumentkredit? Har mest sett att de erbjuder medelstora summor, 50-200,000 SEK.
Jag sökte faktiskt 400.000 och blivit preliminärt beviljad, skickat in lönespec och svarat på frågor.
Skrivit på skuldbrevet och fick en notis - Vi är redo att betala ut pengarna inom kort

Någon som har blivit nekad efter man har signerat och fått notisen?
Är sjukt nervös!

Jag sökte faktiskt 400.000 och blivit preliminärt beviljad, skickat in lönespec och svarat på frågor.
Skrivit på skuldbrevet och fick en notis - Vi är redo att betala ut pengarna inom kort
Stort grattis! Får man lov att fråga om dina förutsättningar och ålder?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp