Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Ångest
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Riri" data-source="post: 116870" data-attributes="member: 4260"><p>Jag är skyldig den personen pengar och så mycket som den människan har ställt upp för mig är helt sjukt. Och jag och min förstörda hjärna har tagit till alla medel för att få den personen att låna mig pengar. Nu ser jag ingen utväg än att berätta hela sanningen. </p><p></p><p>Idag ska jag träffa en bekant och berätta allt, den personen kanske kan hjälpa mig. Vi är inte nära men jag hoppas på det bästa. Jag ska försöka se om den personen kan ta över alla mina lån och sköta min ekonomi åt mig tills jag får en hälsosam syn på pengar igen. Det är otroligt långsökt och jag är 90% säker att det inte kommer gå men jag känner att det här är det sista jag kan prova innan jag ger upp.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Riri, post: 116870, member: 4260"] Jag är skyldig den personen pengar och så mycket som den människan har ställt upp för mig är helt sjukt. Och jag och min förstörda hjärna har tagit till alla medel för att få den personen att låna mig pengar. Nu ser jag ingen utväg än att berätta hela sanningen. Idag ska jag träffa en bekant och berätta allt, den personen kanske kan hjälpa mig. Vi är inte nära men jag hoppas på det bästa. Jag ska försöka se om den personen kan ta över alla mina lån och sköta min ekonomi åt mig tills jag får en hälsosam syn på pengar igen. Det är otroligt långsökt och jag är 90% säker att det inte kommer gå men jag känner att det här är det sista jag kan prova innan jag ger upp. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Ångest
Topp