Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ärende överlämnat till tingsrätt

Hej!
Fick ett brev idag på posten att mitt ärende har överlämnats till tingsrätt.
Jag överklagade ett betalningsföreläggande för att vinna lite tid och det har varit tyst fram till nu.
Min undran är mer vad som händer nu och vad jag har att förvänta mig? Min plan är att kunna betala skulden vid denna månads löneutbetalning.

Det jag främst undrar är om jag betalar den 25 juni går det då att få domstolsprocessen backad utan att en dom behöver falla?

Det beror på om sökande betalar tilläggsavgift till domstolen, gör dom det kommer det bli någon form av beslut

Det beror på om sökande betalar tilläggsavgift till domstolen, gör dom det kommer det bli någon form av beslut
Så även fast jag betalar innan jag hör något från domstolen så är oddsen att sökande återkallar sin stämning liten? För vad jag kunde läsa mig till så ska tingsrätten skicka ut information som jag behöver skriva på att jag fått innan det ens går vidare till ett domslut.

Betalar du inkl kostnader lär det återkallas. Det är inte riktigt den fråga du ställde initialt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp