Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Är vi för tuffa ibland?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tittaframat" data-source="post: 111136" data-attributes="member: 4419"><p>Folk i dagens samhälle är för indoktrinerade och förstörda att det är sorgligt.</p><p>Kolla bara på alla som gråter ut i aftonbladet dagligen för att indirekt skapa känslor i hopp om att någon batikhäxa ska starta en facebook insamling.</p><p>Bara denna vecka har jag sett 3 larviga historier som saknar allt vett och sans och massa påhittat skit och ljug för att folk ska samla in pengar.</p><p></p><p>Senast en halvt påhittad historia från Arlanda där massor av saker makes no sense. Som att man skulle checka in medicin och dessutom ALL medicin om den är så viktig? Som att det var billigare att låna ihop 14.000 och köpa nya biljetter istället för att hämta ut ny medicin och förklara situationen på sjukhuset. Där mamman har THUG LIFE tatuerat på MAGEN, Hahahahaha, det är white trash deluxe på en helt annan nivå och VEM FAN ÅKER TILL THAILAND i 2 veckor med all inclusive om man knappt har en månadslön sparad. Jävla WT svenskar. Folk är så jävla dumma i huvudet att man skäms över att vara svensk. Kastrering borde införas i detta land på trash människor. </p><p></p><p>80% av folk i detta land behöver ett jävla wake up call och en slap i ansiktet för helvete.Mjäkiga svenskar. Dåtidens vikingar skäms.</p><p></p><p>Ja, alla kan sitta i skiten och jag har gjort det själv men nog fan tog jag mig ur skiten på egen hand utan att behöva ta hjälp och gråta ut i media och skylla ifrån mig på andra för att starta någon jävla insamling.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tittaframat, post: 111136, member: 4419"] Folk i dagens samhälle är för indoktrinerade och förstörda att det är sorgligt. Kolla bara på alla som gråter ut i aftonbladet dagligen för att indirekt skapa känslor i hopp om att någon batikhäxa ska starta en facebook insamling. Bara denna vecka har jag sett 3 larviga historier som saknar allt vett och sans och massa påhittat skit och ljug för att folk ska samla in pengar. Senast en halvt påhittad historia från Arlanda där massor av saker makes no sense. Som att man skulle checka in medicin och dessutom ALL medicin om den är så viktig? Som att det var billigare att låna ihop 14.000 och köpa nya biljetter istället för att hämta ut ny medicin och förklara situationen på sjukhuset. Där mamman har THUG LIFE tatuerat på MAGEN, Hahahahaha, det är white trash deluxe på en helt annan nivå och VEM FAN ÅKER TILL THAILAND i 2 veckor med all inclusive om man knappt har en månadslön sparad. Jävla WT svenskar. Folk är så jävla dumma i huvudet att man skäms över att vara svensk. Kastrering borde införas i detta land på trash människor. 80% av folk i detta land behöver ett jävla wake up call och en slap i ansiktet för helvete.Mjäkiga svenskar. Dåtidens vikingar skäms. Ja, alla kan sitta i skiten och jag har gjort det själv men nog fan tog jag mig ur skiten på egen hand utan att behöva ta hjälp och gråta ut i media och skylla ifrån mig på andra för att starta någon jävla insamling. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Är vi för tuffa ibland?
Topp