Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Är Snabbkronor.com en bluff eller seriöst lån? Erfarenheter?

Tycker spontant att de känns lite oseriösa. De kan säkert förmedla skräplån men jag skulle tex vilja se en lista på deras långivare och att man skulle kunna låna 600 K (med betalningsanmärkning dessutom) utan UC låter knappast troligt

Verkar va lall, Inga villkor eller policy, inget org.nr. Deras Facebook sida är någon gammal länk som missat ändra som går till utan uc osv..

Varför ska dom ha namnet på min bank?

Jag tror det är en scam men en bra en.

Haha fyllde i en ansökan med enbart siffror på allt påhittade uppgifter helt o ansökte. Stod tack för din Ansökan och tryckte sedan på följ din ansökan, tryckte där o kom till en Facebook sida med 288 likes ”utan uc och borgensman”

Tycker spontant att de känns lite oseriösa. De kan säkert förmedla skräplån men jag skulle tex vilja se en lista på deras långivare och att man skulle kunna låna 600 K (med betalningsanmärkning dessutom) utan UC låter knappast troligt
Dom ska ha en avgift på 3 273 kr som säkerhet ör att betala ut lån där drog jag öronen åt mig.

Dom ska ha en avgift på 3 273 kr som säkerhet ör att betala ut lån där drog jag öronen åt mig.
Hur lyckas du komma så långt när hela sidan inte ens funkar? Går inte göra ansökan haha

Alla långivare ska väl veta vad du har för bank

Vid utbetalning ja, men då framgår det genom kontonumret man vill ha pengarna på, "namnet" på banken har man i sig ingen nytta av..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp