- Meddelanden
- 70
- Mottagna reaktioner
- 5
- Poäng
- 42
Ska imorgon försöka få till ett samlingslån hos Norwegian. Blir det inte beviljat kommer vi hamna hos kronofogden. Vi har kämpat länge för att minska våra skulder och förfrågningar. Nu är vi nere på 5 ff, 21% i kreditbetyg(min man), 383' i blanco, 3' i avbetalning, 54' i krediter och 150' i fastighet och 12 krediter. Vi står ihop på dessa lån men eftersom jag har 29% i kreditbetyg så söker vi bara på min man. Han har numera en inkomst på ca 620 000 medans jag bara har 270 000:- I UC står hans inkomst som 467 000:- men jag hoppas de går på hans nya inkomst om vi skickar in kontrolluppgifter och lönespec. Hans underskott var förra året 92' vilket inte är till hans fördel! Men mitt underskott var lika högt så jag tror att jag förstör mer än vad jag hjälper i chansen att få ett lån. Vi kommer att ange att hela summan som vi vill låna ska lösa andra skulder och alla skulder syns hos UC. Vi kommer att söka på 170'
Känns som att chansen är minimal men vi måste försöka och kan inte vänta längre!!
Känns som att chansen är minimal men vi måste försöka och kan inte vänta längre!!