Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Är det samhällets fel..?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Katarina1974" data-source="post: 92392" data-attributes="member: 2085"><p>Hej,</p><p>Jag har redan skrivit att det inte är något fel att släpa allting till Kronofogden men personligen blev det inte mitt val pga flera orsaker. Och jag är väl medveten att många här inte har bostadsrätt därför skrev jag att att jag hade tur.Och jag är väl medveten att många här har kanske ännu mer skuld och det var inte mening att göra någon ledsen.Om jag hade makt, om jag kunde trolla då skulle jag gärna ta bort skulder på alla på det här forumet.Att jobba och planera betyder för mig att inrikta energi i helt annat hål.</p><p>Jag har tappat tillit på mig själv när det gäller spelandet för att sedan jag börjat spela hade jag några återfall.Mina spelfria stunder var mycket längre än de när jag var spelberoende.Ändå lyckades jag spela bort mycket pengar under de där korta stunderna.Det räcker med en klick i huvudet.Och det är just det som jag vill undvika.Om jag sitter och slöar då är jag medveten att det kan lätt hända.</p><p>Det är någonting som jag kom fram till genom att analysera sitt eget beteende.</p><p>Men vi är alla olika och det som funkar för mig behöver inte funka för andra.</p><p>Jag har upplevt mycket ångest och oro också men försöker ständigt hitta nya metoder för att bli av med den.</p><p>Jag är ledsen om jag inte uttryckt sig rätt men meningen var inte att skryta, babbla teorier etc utan att uppmuntra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Katarina1974, post: 92392, member: 2085"] Hej, Jag har redan skrivit att det inte är något fel att släpa allting till Kronofogden men personligen blev det inte mitt val pga flera orsaker. Och jag är väl medveten att många här inte har bostadsrätt därför skrev jag att att jag hade tur.Och jag är väl medveten att många här har kanske ännu mer skuld och det var inte mening att göra någon ledsen.Om jag hade makt, om jag kunde trolla då skulle jag gärna ta bort skulder på alla på det här forumet.Att jobba och planera betyder för mig att inrikta energi i helt annat hål. Jag har tappat tillit på mig själv när det gäller spelandet för att sedan jag börjat spela hade jag några återfall.Mina spelfria stunder var mycket längre än de när jag var spelberoende.Ändå lyckades jag spela bort mycket pengar under de där korta stunderna.Det räcker med en klick i huvudet.Och det är just det som jag vill undvika.Om jag sitter och slöar då är jag medveten att det kan lätt hända. Det är någonting som jag kom fram till genom att analysera sitt eget beteende. Men vi är alla olika och det som funkar för mig behöver inte funka för andra. Jag har upplevt mycket ångest och oro också men försöker ständigt hitta nya metoder för att bli av med den. Jag är ledsen om jag inte uttryckt sig rätt men meningen var inte att skryta, babbla teorier etc utan att uppmuntra. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Är det samhällets fel..?
Topp