Absolut attt jag försvarar dem när det ni fortsätter att gnälla över era egna livsvalMitt avtal och lånevillkor bifogade till ChatGPT. Fortsätt vara naiv och försvara dessa företag du
Absolut attt jag försvarar dem när det ni fortsätter att gnälla över era egna livsval
?Vet inte om det är värt att göra över 330kr, men hade varit riktigt skönt att sätta dit dessa en gång för alla.Du kan ju gå till dom med detta och bestrida det.
Hänvisa till Konsumentkreditlagen (2010:1846).
KlockrentBlir ju lite nyfiken varför du inte applicerade det resonemanget när KFM vill att du skulle skriva på ett utslag? Jag menar istället för att gnälla över dina livsval och ta konsekvenserna som en man = skriva på omgående ville du förhala processen.
Varför lever du inte som du lär?
Har aldrig sagt att jag är perfektBlir ju lite nyfiken varför du inte applicerade det resonemanget när KFM vill att du skulle skriva på ett utslag? Jag menar istället för att gnälla över dina livsval och ta konsekvenserna som en man = skriva på omgående ville du förhala processen.
Varför lever du inte som du lär?

Du glömmer ”förlängningsavgiften”Då kan du gärna få bryta ner matematiken med mig. 2000kr (lån), 588kr (uppläggningsavgift), 120krx2 (kontoavgift), 60krx2 (aviavgift), 70kr (ränta)=3018kr. Inte 3800kr.