Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Är det lagligt att Binly Finans kräver dubbla lånebeloppet i återbetalning?

Du kan ju gå till dom med detta och bestrida det.

Hänvisa till Konsumentkreditlagen (2010:1846).

Absolut attt jag försvarar dem när det ni fortsätter att gnälla över era egna livsval

Blir ju lite nyfiken varför du inte applicerade det resonemanget när KFM vill att du skulle skriva på ett utslag? Jag menar istället för att gnälla över dina livsval och ta konsekvenserna som en man = skriva på omgående ville du förhala processen.

Varför lever du inte som du lär :)?

PS: Jag har aldrig någonsin haft något med något utav Binlys bolag att göra kanske jag ska lägga till.

Du kan ju gå till dom med detta och bestrida det.

Hänvisa till Konsumentkreditlagen (2010:1846).
Vet inte om det är värt att göra över 330kr, men hade varit riktigt skönt att sätta dit dessa en gång för alla.
Blir ju lite nyfiken varför du inte applicerade det resonemanget när KFM vill att du skulle skriva på ett utslag? Jag menar istället för att gnälla över dina livsval och ta konsekvenserna som en man = skriva på omgående ville du förhala processen.

Klockrent

Har aldrig sagt att jag är perfekt
Har även mina brister

Dock gnäller jag inte utan frågar om en tids ram :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp