Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Är det kört? Utgifter 25000 i månaden
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dukemo" data-source="post: 261620" data-attributes="member: 5174"><p>Hur stor är skulden totalt och på hurpass många olika kreditgivare är det? Jag hade ett tag närmare 15-20 olika kreditgivare och min månadskostnad var ändå under 20K så jag är nyfiken.</p><p></p><p>Om du inte har chans till samlingslån, extrajobb eller extern hjälp från någon med samlingslån är du tvungen att låta något gå till inkasso. Om detta blir slutet så bör du se över vilka kreditgivare du har, vilka är anslutna till UC (kan framkalla anmärkningar).</p><p></p><p>Alla är inte bundna till det och isåfall kanske du kan hitta betalningsplaner via vissa Inkasso, isåfall är det bäst att söka runt här på forumet och kolla vilka inkasson som är anlitade av vilka kreditgivare.</p><p></p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dukemo, post: 261620, member: 5174"] Hur stor är skulden totalt och på hurpass många olika kreditgivare är det? Jag hade ett tag närmare 15-20 olika kreditgivare och min månadskostnad var ändå under 20K så jag är nyfiken. Om du inte har chans till samlingslån, extrajobb eller extern hjälp från någon med samlingslån är du tvungen att låta något gå till inkasso. Om detta blir slutet så bör du se över vilka kreditgivare du har, vilka är anslutna till UC (kan framkalla anmärkningar). Alla är inte bundna till det och isåfall kanske du kan hitta betalningsplaner via vissa Inkasso, isåfall är det bäst att söka runt här på forumet och kolla vilka inkasson som är anlitade av vilka kreditgivare. Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Är det kört? Utgifter 25000 i månaden
Topp