Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Äntligen skuldfri

Äntligen är skuldfri efter 2 år kämpar ;) jag mår illa dessa smslån, kan inte äta,svårt att sova;( jag är en kvinna 30 år gammal, utlänska, har 2 barn samt gift med svensk man. jag bestämmer mig att aldrig ta smslån igen och igen den här 5 gånger min man har hjälpt mig;(. jag är tacksam min BANK hjälpa mig att lösa alla mina skulder ca 250 000 sek kan inte tro, jag trodde kunde inte bevilja mig för många förfrågningar ca (77 UC)!.. jag var nästan tappa hoppet och vågar inte säga allt till min man igen och igen jag var rädd att om jag berätta allt han kommer skilja mig nu. men jag insåg att det hjälper inte att jag håller för mig själv igen att sitta och gråta hela tiden.då under den tiden jag var födde mitt andra barn och det är inte bra för min kondition var deprimerad hela tiden alltså. Det känns underbart att nu det r över! ( NO MORE TEARS, AND PAIN :) ) jag spärra mig själv i framtida dessa smslån! jag är väldigt tacksam till min man han är underbart hjälpsam och han ge inte upp på mig....:)

Grattis!

Men hur lyckades du betala tillbaka 250000 på två år så att du blev skuldfri?

Hon skriver väl att dels hennes man hjälpt henne men också att hon som jag förstår det fått ett banklån. Så skulderna är ju inte borta på så sätt, men kanske blir enklare att betala av på ett vanligt banklån.

Grattis!

Tack :) min man hjälp mig och betalade hur mycket man vill extra. oi förlåt jag skrev fel kanske ;) jag kan inte mycket svenska. jag menar jag har varit 2 år mår illa dessa smslån.. Nej ,min man tyckte att det för lång tid att betala tillbaka på två år så vi har bestämt 6 månader ska lån betala tillbaka..

Grattis!

Tack :) min man hjälp mig och betalade hur mycket man vill extra. oi förlåt jag skrev fel kanske ;) jag kan inte mycket svenska. jag menar jag har varit 2 år mår illa dessa smslån.. Nej ,min man tyckte att det för lång tid att betala tillbaka på två år så vi har bestämt 6 månader ska lån betala tillbaka..

Hon skriver väl att dels hennes man hjälpt henne men också att hon som jag förstår det fått ett banklån. Så skulderna är ju inte borta på så sätt, men kanske blir enklare att betala av på ett vanligt banklån.

Ja, det stämmer :) jag har samlat mina lån och fick lån på min vanlig bank med lägre bra ränta ...:)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp