Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Äntligen klar med Betalningsplanen på 3 år

Hej
Känns bra att min betplan är avklarad fick 3 år , undrar hur svårt det kan vara att få ett förstahandskontrakt i min situation har inget skuldsaldo inga bet anm men som sagt 5 år har inte förflutit ännu vad är era erfarenheter om avklarad betplan då den varit förkortad ?

Försök! Mindre aktörer är inte alltid så kräsna har jag läst här på forumet. Beror lite på var du söker bostad också, om det är i centralt-med omnejd- i storstadsområden så kan det nog bli knepigt.

Hej
Känns bra att min betplan är avklarad fick 3 år , undrar hur svårt det kan vara att få ett förstahandskontrakt i min situation har inget skuldsaldo inga bet anm men som sagt 5 år har inte förflutit ännu vad är era erfarenheter om avklarad betplan då den varit förkortad ?
Anmärkningen sister ju kvar som sagt så kan nog bli lite knepigt, sen om betalplanen är klar just nu så spelar ju inte det någon roll för det kan ju alltid ändras på så att hävda det hjälper nog inte något

Är ju inget på en upplysning som skvallrar om längd på betalplanen.

Många små vet inte vad en kreditupplysning är skulle jag säga.

Hej
Jag fick två förstahandskontrakt under pågående skuldsanering. Det ena i början ( och då flyttade jag inte ens dit på heltid, utan jobbpendlade), och det andra vid slutet, hade kanske 1.5 år kvar, då flyttade hela familjen dit.

Jag fick två förstahandskontrakt under pågående skuldsanering. Det ena i början ( och då flyttade jag inte ens dit på heltid, utan jobbpendlade), och det andra vid slutet, hade kanske 1.5 år kvar, då flyttade hela familjen dit.
Fantastiskt ändå, och bra att det går att få stabilt boende även med skuldsanering. Men samtidigt undrar jag hur hyresvärdar tänker när de ingår avtal med någon som fullständigt saknar kreditvärdighet (!!).

Fantastiskt ändå, och bra att det går att få stabilt boende även med skuldsanering. Men samtidigt undrar jag hur hyresvärdar tänker när de ingår avtal med någon som fullständigt saknar kreditvärdighet (!!).
Jadu, den första tog nog ingen kreditupplysning vad jag kan komma ihåg och den andra konstaterade bara att jag hade en stabil inkomst och att man ju får behålla till hyran.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp