Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Äntligen inledande
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="skyatnight" data-source="post: 107975" data-attributes="member: 4087"><p>ja... det är mina skulder på pappret, men i verkligheten så är de gemensamma. Kf vet om hur det ligger till, beskrev det hela i mitt brev näst jag sökte skuldsanering. Nästa vecka känns som den absolut jobbigaste veckan under den här processen. Idag har jag legat ute på poit en månad och nu har min handläggare hela bilden. Jag har iofs varit helt öppen med hur nya skulderna är så det är väl ingen nyhet, men kanske skillnad när det är svart på vitt från alla jag är skyldig pengar. Så nästa vecka kommer säkert domen om det är för nytt och inte håller eller om det går vidare till nästa steg. Går det vidare så kommer jag känna mig ganska lugn sen, även om allt kan hända. För då vet min handläggare precis hur det är med allt men valt att gå vidare ändå. Hmm, nu börjar jag fundera på om jag ska ringa... Men tror jag hoppar över det för jag känner mig inte i form för att snacka med folk idag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="skyatnight, post: 107975, member: 4087"] ja... det är mina skulder på pappret, men i verkligheten så är de gemensamma. Kf vet om hur det ligger till, beskrev det hela i mitt brev näst jag sökte skuldsanering. Nästa vecka känns som den absolut jobbigaste veckan under den här processen. Idag har jag legat ute på poit en månad och nu har min handläggare hela bilden. Jag har iofs varit helt öppen med hur nya skulderna är så det är väl ingen nyhet, men kanske skillnad när det är svart på vitt från alla jag är skyldig pengar. Så nästa vecka kommer säkert domen om det är för nytt och inte håller eller om det går vidare till nästa steg. Går det vidare så kommer jag känna mig ganska lugn sen, även om allt kan hända. För då vet min handläggare precis hur det är med allt men valt att gå vidare ändå. Hmm, nu börjar jag fundera på om jag ska ringa... Men tror jag hoppar över det för jag känner mig inte i form för att snacka med folk idag. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Äntligen inledande
Topp