Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Äntligen bestämt mig att berätta om mina skulder
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nobody" data-source="post: 450249" data-attributes="member: 12658"><p>Tack snälla!</p><p>va skönt att det gått bra för dig efteråt, och som du säger är det absolut den värsta och bästa kvällen, en sån börda som äntligen fick släppas ut!</p><p>Allt gick jätte bra, han tog det bra och hade det på känn för jag sa tidigare att vi behövde prata ikväll. Jag grät så jag trodde att jag skulle kräkas, men så skönt att vara ärlig. Han var ett sånt stöd och så fin mot mig, trots att jag inte förtjänar det!</p><p></p><p>Nu har jag tagit ett samlingslån för att betala av alla dyra lån/krediter så jag får en fast kostnad varje månad på eländet. Jag är inte i mål, men en bit på vägen. Vi har en plan framåt och jag ska börja sälja saker imorgon och betala av lånet av dom pengarna. Efter detta ska jag låsa mig från Qliro/klarna så detta aldrig sker igen!</p><p></p><p>tack alla som svarat och för stöd. Utan detta forum hade jag aldrig vågat berättat, eller tagit mig i kragen innan det blev mycket mycket värre. Återigen tack snälla!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nobody, post: 450249, member: 12658"] Tack snälla! va skönt att det gått bra för dig efteråt, och som du säger är det absolut den värsta och bästa kvällen, en sån börda som äntligen fick släppas ut! Allt gick jätte bra, han tog det bra och hade det på känn för jag sa tidigare att vi behövde prata ikväll. Jag grät så jag trodde att jag skulle kräkas, men så skönt att vara ärlig. Han var ett sånt stöd och så fin mot mig, trots att jag inte förtjänar det! Nu har jag tagit ett samlingslån för att betala av alla dyra lån/krediter så jag får en fast kostnad varje månad på eländet. Jag är inte i mål, men en bit på vägen. Vi har en plan framåt och jag ska börja sälja saker imorgon och betala av lånet av dom pengarna. Efter detta ska jag låsa mig från Qliro/klarna så detta aldrig sker igen! tack alla som svarat och för stöd. Utan detta forum hade jag aldrig vågat berättat, eller tagit mig i kragen innan det blev mycket mycket värre. Återigen tack snälla!! [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Äntligen bestämt mig att berätta om mina skulder
Topp